tisdag 6 mars 2012

Just nu...





... är allting härligt. Ja, allting förutom att jag ska ha skrivit klart examinationsarbetet imorgon. Pust! Det är alltså dags att brygga en stor kanna kaffe, stänga ute allt annat och köra så det ryker. 
Affischerna köpte min vän Emma åt mig på Moderna Museet i Malmö härom helgen. Att man har goda vänner kan man minsann vara glad åt! Nu har de dessutom fått ramar och landat på väggen ovanför soffan. Jag gillar, jag gillar jättemycket! Att salongen dessutom doftar ljuvligt av pärlhyacint gör ju inget sämre. Just nu är allting härligt!

Hoppas ni har en fin dag!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan va pretty! /Herr J

Mariette sa...

Så himla snyggt!
De där skulle jag gärna hänga hemma hos oss också!

Ha en fin dag!

Kram Mariette

Anonym sa...

Halloj,
va fin header du har.
Supergillar!

Önskar dig arbetsglädje!
Kramar från ett soligt finland.

Mary sa...

Sv; Ja men visst är det sött det där förklädet.. Jag gillar att gå omkring i köket och liksom känna mig allmänt fabolous. Jo för det är sant, känner mig liksom lite busig med det där förklädet ;)

Härligt med mysiga hörn i köket..hoppas jag verkligen att vårt framtida hem också har!

Så fina tabvlor förresten och älskar din lilla blomgrupp på bordet, hur får du dem så fina!!?

Storgatans sa...

TACK för ditt glada, snälla, inlägg!! :) Ska visa fler bilder så fort jag hinner fota!

Det här med träningskläder när man springer... Jag har träningsbyxor, en långärmad lite lite fodrad funktionströja, Lars lumpen-underställ & träningsjacka på mig när jag är ute om kvällarna. Mössa & vantar har jag också, i början av löprundan, sen åker det av :P

Hoppas du får en skitbra helg!!! :) Kramar!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Tycker dem affischerna är så himla snygga. Skulle gärna ha en själv, får satsa på ett besök på moderna vid första bästa tillfälle.
Och så fin kudde med text i soffan.

Hoppas du har en fin helg!
Och att det gick bra med ex-arbetet.

Vardaxlyx sa...

<3 Jag vill önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
KRAM i massor!!!!

Stina sa...

Vackert som bara den.:-) Kram Stina

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

Anonym sa...

Snälla du jag saknar din inspirerade blogg. Dags att avbryta pausen?

Hoppas allt är bra med dig.

Nilla Q sa...

Åååhhh, vilken fin blogg du har! Hittade hit via din systers blogg. Nu måste jag titta runt lite mer här!

Hälsningar Pernilla

Villa Vinkelhaken sa...

Åh, jag vill ha dom! Men de finns inte att köpa på hemsidan!

Vad fint ni har det! :)

Kram Jenny