söndag 11 december 2011

DIY




Jag har upptäck att ett trevligt blomarrangemang inte alls är så svårt att göra som jag trott. Lite mossa, hyacinter, ett vaxat äpple och lite annat smått och gott gör en väldigt trevlig liten give away present. Den här fick mina fina svärföräldrar när vi besökte dem i helgen. Både roligt att ge och få.

Imorgon ska ytterligare lite jul komma in i lägenheten och förhoppningsvis ska jag hinna få in en liten liten gran också :)
Så efter en riktigt mysig helg kryper jag nu upp i soffan för att se Leilas söta jul. 

Hoppas ni haft en riktigt härlig helg!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Så fint du gör, det är inte bara.... Man måste kunna få till det, jag lovar, inte alla som är så duktiga som du =)
Riktigt smarriga inlägg innan också!
Ha en fin start på veckan, kram Jenny

Vardaxlyx sa...

Vilken underbar bild och vilket arrangemang =)
kramkramk

Storgatans sa...

TUR att facebook finns så man tipsas om din blogg! Så fint det blev med hyacinten. Jag gjorde något likande förra året men det förstördes av min katt... lite tråkigare version detta året fick det bli så att det håller! ;) Kram!

Ullis sa...

Så otroligt fint! är riktigt impad! Och av dina chokladtryfflar också! Ser hur proffsiga och goda ut som helst!
Massor av kramar

Storgatans sa...

Vad kul att höra, tackar man för! Kul att återigen ha en blogg faktiskt. Älskar också kakelugnen! Synd bara man inte kan elda i den, jag som alltid fryser hade behövt det! :) Kanon att den finns så man kan ha ljus i den iaf! Det ser så fint ut hemma hos er också!!! Och guuuud, hur bra är det du på att baka? Starta konditori! ALLT ser så fint ut! Kramar!