måndag 28 februari 2011

Det där med att okynneshandla...

Kruka från Miljögården samt ljuslyktor från Presentverkstan.




Idag tog jag med Herr J på en promenad bort till den söta butiken Mormors Fönster. Min tanke var att bara kika lite om något nytt kommit in, inte handla. Inte handla! Men jag brukar alltid hitta något jag inte kan skiljas ifrån och idag var inget undantag. Jag blinkade med stora ögon mot Herr J, en blick som sa "vi kan väl inte lämna dem här!" och snäll som han är vandrade vi senare ut med två vackra krukor samt två vackra små skålar, allt från Miljögården. En kruka fick, tillsammans med en Mårbacka agera modell direkt. Älskar den matta vita färgen och det faktum att de är lite sneda (vilket passar utmärkt bland våra vingliga pinnstolar och knakande pallar).



1 kommentar:

Sofia på Me and my home sa...

Så mysigt du har det! Kommer gärna tillbaka till dig - en ny bloggbekantskap för min del! :)
//Sofia